Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Vetolinja / Cat C15, C-15, 3406E
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Tuomala eilen kello 12:47:13 ap »
2
Vetolinja / Cat C15, C-15, 3406E
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Tuomala eilen kello 12:23:46 ap »
3
Vetolinja / Cat C15, C-15, 3406E
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Tuomala eilen kello 12:09:03 ap »
4
Vetolinja / Cat C15, C-15, 3406E
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Tuomala Heinäkuu 17, 2018, 10:59:58 ip »
5
Vetolinja / Cat C15, C-15, 3406E
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Tuomala Heinäkuu 17, 2018, 09:29:04 ip »
6
Vetolinja / Cat C15, C-15, 3406E
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Tuomala Heinäkuu 17, 2018, 09:13:01 ip »
KT3406E: Miten eri versiot poikkeavat kannen tekniikasta ja venttiilien ohjauksessa:



Eiköhän toi jacke-brake yksikkö puutu kokonaan merimoottoreista. Mielenkiintoista miten se on tehty noissa myöhemmissä ACERT-malleissa missä se on yksi yhtenäinen yksikkö?
7
Yleistä / Ampelmann - Gyro-kompensoitu gangway
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Tuomala Heinäkuu 17, 2018, 12:30:59 ip »
9
Vetolinja / Cat C15, C-15, 3406E
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Tuomala Heinäkuu 17, 2018, 12:51:17 ap »
10
Vetolinja / Cat C15, C-15, 3406E
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Tuomala Heinäkuu 17, 2018, 12:20:01 ap »
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10